pátek 17. ledna 2014

S chladnou hlavou

Je tomu asi tak 9 měsíců, kdy jsem udělal jedno ze zásadních životních rozhodnutí - ukončil jsem své více jak třicetileté působení v řadách organizovaných leteckých modelářů. Tehdy jsem byl plný emocí a tak jsem reálné důvody nesděloval, co kdyby mě to časem přešlo.
Čas plynul, emoce opadly, ale důvody zůstávají. To znamená, že moje rozhodnutí nebylo ukvapené. Ono nebylo až tak náhlé, bublalo to ve mě pěkných pár měsíců. Prvotní příčinou totiž bylo Mistrovství Světa upoutaných modelů letadel v Bulharsku.
To, že se to pořadateli nepovedlo zorganizovat a přesto mistrovství nějak proběhlo, jsem ještě tak nějak vstřebal. Očekával jsem však příslušnou reakci v závěrečné zprávě na jednání CIAM FAI, která by byla jasnou výstrahou pro další pořadatele, čeho se mají vyvarovat.
Bohužel, zpráva se tvoří také zpětně po nějakém čase (emoce autora zprávy také již evidentně opadly) a tak jsem v ní místo varování našel konstatování, jak to bylo všechno fajn a jak některé "drobné přešlapy" jsou vlastně dobré a že by je chtělo implementovat jako stabilní folklórní vložku do každého obdobného podniku pořádaného příště.
První příště proběhlo v létě 2013 v Maďarsku ve formátu Mistrovství Evropy a podle zpráv, které mám k dispozici se tak skutečně i stalo - pořadatel implementoval nově nastavený standard. Takže v tuto chvíli mohu jen konstatovat, že na takovém příště se teď ani v blízké budoucnosti skutečně nehodlám podílet.

Žádné komentáře:

Okomentovat